10 Jahre Permission Marketing

Alles Gute zum Geburtstag nachträglich, liebes Permission Marketing. ;-) Vor 10 Jahren (genauer: am 06.05.1999) hatte Seth Godin sein Buch mit dem gleichnamigen Titel veröffentlicht, wie Seth in seinem Blog berichtet. So begründete er ein neues, beständiges Schlagwort und prägte die damit verbundene Denkweise. Es schadet nicht, sich die Sache mal wieder zu vergegenwärtigen:

Permission marketing is the privilege (not the right) of delivering anticipated, personal and relevant messages to people who actually want to get them.

So sei es. :-)

Enjoyed this one? Subscribe for my hand-picked list of the best email marketing tips. Get inspiring ideas from international email experts, every Friday: (archive♞)
Yes, I accept the Privacy Policy
Delivery on Fridays, 5 pm CET. You can always unsubscribe.
It's valuable, I promise. Subscribers rate it >8 out of 10 (!) on average.

One Response to 10 Jahre Permission Marketing

  1. Pingback: Einstellung und Wiederaufnahme eines Newsletters « Email Marketing Tipps

Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

All information is voluntary. Your email address will not be published. When commenting, you agree that your IP address will be processed and stored by Askimet in the U.S. for the purpose of recognizing comment-spam.